بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فرهاد مجیدی:فعلاً کاری به کار استقلال ندارم!

تبادل لینک رایگان

پاییز سال گذشته بود که فرهاد مجیدی ناگهان بزرگترین تصمیم زندگی ورزشی‌اش را گرفت و از دنیای بازیگری کناره‌گیری کرد.
فرهاد حاضر به همکاری با استقلال نشد و حتی پس از اعلام قصد خود مبنی بر کناره‌گیری زیر بار حضور در کادرفنی این تیم هم نرفت. فرهاد بعد از خداحافظی اصلاً دور و بر استقلال نیامد و حتی پیرامون این تیم مصاحبه هم نکرد. او که طی ماه‌های اخیر با توجه به سمتی که از باشگاه اسپانیول گرفته (مدیر استعدادیابی این باشگاه در خاورمیانه) و در مسیر دبی - بارسلون در تردد بوده است، اخیراً به ایران بازگشته اما همچنان ترجیح می‌دهد در مورد استقلال حرفی نزند.
مجیدی چند روز قبل در گفت‌وگو با یکی از دوستان مشترک خود با امیر قلعه‌ نویی ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت آبی‌پوشان در لیگ چهاردهم حرفه‌ای گفته است:«امیدوارم استقلال موفق شود چون کامیابی این تیم یعنی خوشحالی من و همه طرفداران استقلال.برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم اما فعلاً کاری به کار استقلال ندارم و تماشاگر کار هستم.»  
تجزیه و تحلیل:
مغزمون قاطع زده نمیدونیم در خصوص این صحبت فرهاد مجیدی که گفته: «امیدوارم استقلال موفق شود چون کامیابی این تیم یعنی خوشحالی من و همه طرفداران استقلال.برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم» یا این اظهار نظر وی که گفته:« فعلاً کاری به کار استقلال ندارم و تماشاگر کار هستم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 3 / 1393برچسب:فرهاد مجیدی,امیر قلعه نویی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com